Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

technik organizacji reklamy

Przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usług reklamowych.

Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaków z prasą i kształtowania opinii publicznej.

Przedmioty zawodowe
podstawy ekonomii, ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, marketing, elementy towaroznawstwa, psychologia reklamy, public relations, organizacja reklamy, prawo, etyka i kultura zawodu, język angielski, rysunek i liternictwo, historia sztuki i reklamy, pracownia techniki reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne, fotografia reklamowa

Nauka kierunku w wybranym województwie:

-technik organizacji reklamy DOLNOŚLĄSKIE
-technik organizacji reklamy KUJAWSKO-POMORSKIE
-technik organizacji reklamy LUBELSKIE
-technik organizacji reklamy LUBUSKIE
-technik organizacji reklamy ŁÓDZKIE
-technik organizacji reklamy MAŁOPOLSKIE
-technik organizacji reklamy MAZOWIECKIE
-technik organizacji reklamy OPOLSKIE
-technik organizacji reklamy PODKARPACKIE
-technik organizacji reklamy PODLASKIE
-technik organizacji reklamy POMORSKIE
-technik organizacji reklamy ŚLĄSKIE
-technik organizacji reklamy ŚWIĘTOKRZYSKIE
-technik organizacji reklamy WARMIŃSKO-MAZURSKIE
-technik organizacji reklamy WIELKOPOLSKIE
-technik organizacji reklamy ZACHODNIOPOMORSKIE





Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie